راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

پسر عزیزم یلدات مبارک

1391/10/1 21:22
نویسنده : سارا
3,050 بازدید
اشتراک گذاری

راستین عزیزم امروز رفتیم خرید و بابایی به انتخاب خودت این ماشین رو به عنوان کادوی یلدات خرید. امیدوارم همیشه خوشحال و سرحال باشی و یلدات مبارک.

 

این هم دسرهای مامان برای شب یلدا

ا

 

ببخشید که تزیینش نکردم چون وقت کم آوردم ولی فوق العاده خوشمزه ستخوشمزه

راستین در حال پذیرایی کردن در شب یلدا

این هم شیرین کاریهای راستین در شب یلدا که با کمک قالبهای ژله انجام داد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدرهام جون
2 دی 91 11:50
یلدات مبارک فرشته نازنین،به به دست مامانی هم دردنکنه که زحمت کشیده ،کادوتم مبارک باشه شازده کوچولو


مرسی خاله یلدای شما و محمدرهام جون هم مبارک


مامی کیارش و کیانا
2 دی 91 12:55
راستینی یلدات مبارک


ممنون خاله الی یلدای شماو دوقلوهام مبارک
خاله مریم
2 دی 91 20:10
جیگر خاله یلدات مبارک باشه ، انشاءا... همیشه سالم و شاد باشی.
مامان محمدرهام جون
4 دی 91 18:02
سلام ودرود فراوان خاله جون خبر داری ما اسباب کشی مجازی کردیم؟؟؟توی خونه جدیدمون منتظرتون هستیم


سلام عزیزم قبلا تبریک گفته بودم این قالب جدید و خوشگلنونو
مامان کیان کوچولو
6 دی 91 14:01
عزیزم من تازه به وبتوون اومدم .. وب زیبا و جالبی دارین
... پسر گلی هم دارین
من با اجازه لینکتوون میکنم تا از مطالبتون استفاده کنم ..
خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید ...


ممنون، حتما بهتون سرمیزنیم
مامی سمیرا
7 دی 91 18:01
یلداتون مبارک باشه
خدا راستین عزیز رو واست نگه داره


مرسی عزیزم