راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

یه ترس خوشگل و کوچیک

1391/10/8 18:29
نویسنده : سارا
1,919 بازدید
اشتراک گذاری

راستین بچه ی ترسویی نیست ولی نمیدونم چرا چند روز پیش از یه چیز کوچیک ترسید.

 

 

 

 

یه مگس اومده بود توی خونه و راستین برای اینکه اون رو از خودش دور کنه دستهاشو تکون داد و سریع دوید پشت سر من قایم شد و از جایی که پناه گرفته بود یواشکی اونو نگاه میکرد کلی به این کارش خندیدم .

این عکس مگسه

این هم آقا راستین که از پشت سر مامانی یواشکی نگاش میکنه

به نگاهش و خنده زیرپوستیش دقت کنیدقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زرین
8 دی 91 18:38
الهی فدای خودشو ترسش بشم. بنظرم براش موجود جدیدی بوده. نه اینکه قبلا ندیده باشه ها نه، تازه درکش کرده و فهمیده یه موجود ریز پرنده است. قربون این نگاه کنجکاوش برم


ممنون خاله یه بوس گنده از طرف راستینی
مریم
8 دی 91 18:48
راستینو ترس؟


آره خاله منم تعجب کردم
هیراد و عمه لیلاش
8 دی 91 21:17
*سلام ، امیدوارم روزگار بشما خوش باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان کیان کوچولو
9 دی 91 12:32
؛آخی ... چه با مزه ... ... مگس بد ....
مامان محمدرهام جون
17 دی 91 10:16
جون دلمممممممممممممممممممم از مگس ترسیده بودی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟:همه ی مگسای عالم بمیرن الهیX


سجاد
4 خرداد 92 23:52
پیش منم بیا ... منتظرم ها