راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

راستین و بقیه کارهاش در دو نیم سالگی

1391/10/25 21:56
نویسنده : سارا
2,943 بازدید
اشتراک گذاری

راستین موقع رفتن به پارک تند و تند میگه چرخشم ببر(از زبون مامان میگه)

پسر گلم خیلی کاری شده حتی موقع بنزین زدن هم به بابایی کمک میکنه

عزیزم پاستیل ها رو با رنگ لباسهات ست کردی؟

راستین موقع کار با کامپیوتر خیلی جدی میشه

این کار رو خیلی دوست دارم

مامان بزرگ و عمه منصوره مهمون ما بودن و عمه برای من استیکر لایتین مک کویین رو آورد که زدم به دیوار اتاقم

راستین توی cd برنارد یاد گرفته که تایر دوچرخه اش رو باد کنه مثل عکس پایین

این ماشینمو خیلی دوست دارم

این هم جشنواره ماشینهای من. البته باید بگم خیلی از ماشینهامو چون شکسته ام اینجا نمی بینید. استعداد زیادی در شکستن ماشین دارم من

 

 

 

حالا میرم که مرتبشون بکنم

مامانی نگام نکن خجالت میکشم

خب حالا مرتب شد

این هم پارکینگ ماشینهای راستین که با کمک مامانی درست کرده

قربون نگاه شیطونت برم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شيرين
10 دی 91 13:31
اين ني ني مثلا داره با طنابي كه به دوچرخش بسته ماشينشو مي كشه؟ ماشالله به اين هوش
زرین
10 دی 91 19:45
قربون راستین گل برم که اینقدر به فکر باباییه و بهش تو بنزین زدن کمک می کنه
مریم
10 دی 91 19:56
راستین جان از حالا معلومه چقدر عاشق اتومبیل و رانندگی هستی .
مونا مامان امیرسام
14 دی 91 9:30
به به چه اقا پسر خووشگلی.
راستی اسمت هم خیلی قشنگه.
خیلی خوبه که به لپ تاپ مامانی کاری نداری

ممنون خاله . غیر از مواقعی که میخواد من رو از پای لپ تاپ بلند کنه به اون کاری نداره
مامان محمدرهام جون
17 دی 91 10:21
عزیزم شماهم مثل گل من عاشق ماشینی،خیلی عکسهات قشنگک بود کلی لذت بردم


بله خاله جون خیلی خوب هم می شکنمشون
زرین
4 بهمن 91 20:52
فکر کنم یه دو هفته ای هست که به اینجا سر نزدی. کی پست جدید میزاریییییییییییییییییی


خیییییییییییییلی سرم شلوغ بوده ولی به زودی میام با یه عالمه عکس. مرسی عزیزم
منجی
15 بهمن 91 17:07
سلام برشماوبلاگ نویس عزیز...وبلاگ بسیارخوبی دارین...به منم سربزنید.....درصورت امکان منو لینک کرده ولوگوی منوبذارین به وبلاگتون وخبردهیدمنم لینکت کنم ولوگوتون روبذارم.....حضورشمادروبلاگ بنده باعث افتخاره......منتظرتم....