راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

دو سال و هفت ماهگى راستین عزیزم

1391/11/7 11:30
نویسنده : سارا
2,213 بازدید
اشتراک گذاری

دو سال و هفت ماهگیت مبارک گل عزیزم، ثمره عشق من و بابایی عاشقتم،

روز ٧ دی ماه رفتیم تهران کلینیک، برای چکاب پیش دکترت خانم دکتر یاسمین ابطحی، خانم دکتر از روند رشد گل پسرم راضی بود و گفتند نسبت به دفعه قبل بهتر شده ولی باز هم zink plus رو برای شما تجویز کردن. اونجا از یه ماشین توی مطب خانم دکتر خوشت اومده بود و همه اش میگفتی ماشین رو بده و...

تازگیها از بابایی خیلی تقلید میکنی و اینجا تا بابایی نشست روی مبل شما هم سریع تقلید کردی

تازگیها تا بهت میگیم بالای چشمت ابروست بغض میکنی و گاهی اوقات هم قهر میکنی، یه مواقعی هم میری توی آشپزخونه و همه کشوها رو یکبار بازو بسته میکنی، اینجا هم اولین قهرته به همراه مراحل بغض و آشتی دوباره

 

هوراااااااااااااااااااااا آشتیهورا

این هم یکی از خوراکی های مورد علاقه شما و گازی که بهش زدی

این هم وقی خودت میخوای لباس بپوشی

یه بازی جدید که چند وقتیه یاد گرفتی

قربون اون چهره و خنده ی خوشگلت برم ماچ

شبها وقتی کنارت میخوابم تا خوابت ببره، انقدر مامانی رو میبوسی و ناز میکنی که من غرق در شادی و غرور میشم و فکر میکنم تو مامانی من هستی و من یه نی نی کوچولو...

اینجا هم تقریبا یکی از شخصیتهای تلویزیونی شدی.

محل مورد علاقه آقا راستین برای نشستن

یه بوس اسکیمویی با دختر خاله همای عزیز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زرین
6 بهمن 91 19:20
وای وای وای الهی قربون این پسر بازیگوش برمممم
زرین
6 بهمن 91 19:21
منتظر عکسای دیگه این پسل خوشگل هستمممم


حتما عزیزم به زودی
همه
7 بهمن 91 13:20
سلام خاله سارااااااااااااااااااا فداي بوس اسكيمويششششششش


قربونت بره خاله
زرين
7 بهمن 91 14:21
واي چه ناز و قهر خوشگلي كرده اين پسرمون. قربون اون لبهاي غنچه اش برم من.


خدا نکنه خاله جونی. تازگیها هرچی بهش میگیم بغض میکنه قیافه اش این شکلی میشه
هما
7 بهمن 91 14:33
راستين جوني وقتي بزرگ بشه احتمالا صخره نورد بشه خاله.
شادی
7 بهمن 91 20:27
نازی با اون لباس پوشیدنش. می بوسمشششش
مامان کیان کوچولو
11 بهمن 91 23:28
من الان تو کف این حرکتتم خاله جوووون
مامان محمدرهام جون
3 اسفند 91 14:19
کجا داری میری شیطون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خودم هم نمیدونم خاله