راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

دو سال و هفت ماهگی راستین (2)

1391/11/20 19:26
نویسنده : سارا
1,619 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز اصرار کردی که یه صندلی جلوی ظرفشویی بذارم تا شما بتونی ماشینهاتو بشوری ، درحین کار تند و تند از من میپرسیدی مامان چیکار دارم میکنم و منظورت این بود که من ازت سوال کنم راستین چکار میکنی تا جواب بدی دارم ماشین میشورم

یه جمعه با بابایی رفتیم یه مرکز بازی و شما حسابی بازی کردی به سه تایی مون خیلی خوش گذشت

 

این هم یه بازی جدیده که خودت اختراع کردی و از من میخوای که پشت ماشینت رو بگیرم بالا و تو گاز بدی و غش غش بخندی

گاهی اوقات وقتی منتری تا بابایی از پله ها بیاد بالا یه کمی با چراغ هوشمند پاگرد شوخی میکنی و باز هم غش غش میخندی.

این هم یه ژست جدید که بغل ماشینت می گیری

گاهی اوقات سعی میکنی یه چیزی شبیه جاده برای ماشینهات بسازی

گاهی اوقات برای اونها برج میسازی

و گاهی اوقات هم اتفاقی یا به اختیار خودت اونها رو خراب میکنی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مونا مامان امیرسام
17 بهمن 91 2:07
31 ماهگیت مبارک راستین خاان.D:
میدونم که تو خونتون دیگه جایی برای ماشین بازی نیست جز اونجایی که مامان داره کار انجام میده


مرسی خاله جون، تازه اونجا رو به کارواش هم تبدیل میکنم
زرین
17 بهمن 91 21:37
قربون راستین گل برم که خونه رو کارواش کرده. چه اشکال داره سارای جان؟ بده کمک به اقتصاد خونواده می کنه و خرج کارواش رو دست بابایی نمیذاره؟ بچه های این دوره زمونه باهوشتر از مان


آره عزیزم، پسرم ولخرج نیست
زرین
20 بهمن 91 22:47
بگمونم سارا این پسر خوشگلمون دنیاش، دنیای ماشیناست


واقعا دنیاش ماشینه. هر جمله ای که میگه توش دوتا ماشین داره
زرین
20 بهمن 91 22:49
احتمالا راستین فکر می کنه شاسی بلند سوار شده


احتمالا
آزاده
21 بهمن 91 14:12
سلام مامان راستین
عکسهای زیبای پسر گلت رو دیدم امیدوارم به مدارج بالا دست پیدا کنه و شما لذتش رو ببری عزیزم .
دعا کن این هندل وب سایت دخترای من هم بخوره


سلام عزیزم ممنون. انشاالله هرچه زودتر افتتاح بشه. دخترهای گلت رو ببوس



شادی
22 بهمن 91 11:48
سلام خاله جون. راستین که داره ماشیناشو میشوره، بده گهگاه ظرفا رو هم بشوره.


سلام عزیزم
اگه میشد خیلی خوب بود
هما
22 بهمن 91 13:06
الهی قربونت برم با اون نگاهات نفس من


مرسی عزیزم
مامان محمدرهام جون
23 بهمن 91 11:32
دوسال وهفت ماهگیت مبارک عزیزم.ان شالله 270ساله شی وهمیشه تندرست وشاد باشی


مرسی عزیزم لطف دارید


مریم
23 بهمن 91 19:01
راستین عزیز دل خاله شه بوسسسسسسسسس


قربونت عزیز دلم
زرین
25 بهمن 91 22:38
سارا می بینی راستین چه خاله خوبی داره؟ درسخون و باهوش و با خیال!! فردا آزمون داره اما این موقع شب اومده تو صفحه راستینی.
امضا دکتر بعد از این


عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی
مامی کیارش و کیانا
28 بهمن 91 10:09
وای خدای من چه راستینی چه عسلی چه مردی
دوستت دارم راستین جون
سارا جون کم کم به ظرفا هم عادتش بده





مرسی الهام جون، همین برنامه رو هم دارم


دوقلوهای گلت رو ببوس
مامان محمدرهام جون
28 بهمن 91 10:43




مرسی خاله از این همه محبت
مونا مامان امیرسام
29 بهمن 91 0:37



قربون شما خاله جون
مامان محمدرهام جون
29 بهمن 91 23:54
چرا آپ نمیکمنی دوستم؟؟؟؟؟؟؟









عزیزم کلی عکس دارم ولی دریغ از یه ذره وقت
mahdi...ܓܨܓܓܨ
5 فروردین 92 0:48
سلام...وبلاگ خوبی داری...من سرمیزنم وبلاگت وخوشحال میشم شماهم سربزنیدبه وبلاگم شهادت حضرت زهرا روتسلیت عرض میکنم ازشمایه خواهشی داشتم:اینکه وبلاگ منولینک کرده ولوگوی وبلاگ منوبذارین به وبلاگتون خیلی لطف میکنیدتابقیه هم ازوبلاگ مااستفاده کنن....ممنون ومنتظرجوابتونم لوگوی وبلاگ من سمت راست وبلاگ هست خیلی خیلی ممنون...آدرس وبلاگ:http://peirovanemahdi.ir/ راستی من درنی نی وبلاگ هم وبلاگ دارم خواستی سربزن آدرسش:http://farzandenik.niniweblog.com/