راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

مهمونی رفتن آقا راستین

1391/12/5 20:23
نویسنده : سارا
2,200 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ببخشید که دیر به دیر به وبت سرمیزنم. گل خوشگلم مامانی سرش خیلی شلوغه تا جایی که شاید هر روز یه سر کوچولو هم نمی تونم به اینجا بزنم مامانی انشاالله که اینها رو به حساب کم توجهی من نمی گذاری و با اون قلب کوچیک و لبخند زیبات که صورتت رو به زیباترین چهره ی دنیا تبدیل میکنه، بر من می بخشی. عزیزم به اندازه ی کل دنیا و حتی بیشتر از اون دوستت دارم.

روز 28 ماه صفر هم مامان جون نذری داشت و هم مامان بزرگ. ظهر رفتیم خونه مامان جون ولی قبلش از صحبت های مامان و بابا متوجه شدی که بعدش میریم خونه مامان بزرگ، وقتی رسیدیم خونه مامان جون از ماشین پیاده نمی شدی و همه اش میگفتی عمه منصوره. این هم عکسهای شما با نذری مامان جون که من هم عاشقشم

 

نمیدونم چرا بی تابی میکردی و میخواستی زودتر بریم پیش عمه منصوره. خلاصه وقتی نزدیک خونه مامان بزرگ شدیم سریع فهمیدی و گفتی بابایی میریم عمه منصوره؟ ولی متاسفانه از نذری مامان بزرگ عکسی نداریم ولی اون شب بهت خیلی خوش گذشت چون چندتا بچه اونجا بود و شما حسابی بازی کردی و موقع رفتن اونها هم کلی گریه کردی و این هم موقع برگشت که توی ماشین با ماشینت و نی آبمیوه ات کلی بازی اختراع کردی.

 یه مهمونی دیگه ای که رفتی خونه آراد جون بود. آراد پسر گل دوست خوبمه که از وقتی به دنیا اومده اولین بار بود که میدیدمش و جالب اینجا بود که وقتی من بغلش کردم شما دست منو گرفتی و بردی سمت مبل و گفتی مامانی نی نی رو بذار اینجا شاید فکر میکردی چرا به اون توجه میکنم

کلی هم از تخت آراد خوشت اومده بود و میرفتی توی تخت می خوابیدی و میگفتی من خوابم و صدای خروپف درمی آوردی.

این هم عکس آراد جون

از وسایل آراد خیلی خوشت اومده بود.

اینجا هم با آراد عکسهای دو نفره گرفتی که خیلی هم مایه گذاشتی خداییش

پسرم انقدر مامانی رو دوست داری که وقتی چیزی میخوری که خیلی دوست داری میای دست من رو میگیری و میبری تا به من هم بدی چند شب قبل با بابایی پرتقال می خوردی و من هم توی آشپزخونه بودم ، چندبار گفتی مامان کجایی و دنبالم می گشتی بعد اومدی پیشم و یه تیکه پرتقال گذاشتی توی دهنم، اون خوشمزه ترین پرتقالی بود که تا حالا خورده بودم.

جمله هات کامل شده و حسابی سوال میکنی. وقتی میام دنبالت و از خونه ی مامان جون برمی گردی و از جلوی پارک رد میشیم به من میگی مامان اینجا پارکه و من میگم میدونم ولی الان هوا تاریکه وقتی داخل کوچه می پیچم با حالتی معصومانه میگی تاب داره، سرسره داره و دلم کباب میشه که چرا نمیتونم ببرمت پارک.

شنیدم که تازگیها با خاله زری که یه جورایی عاشقش هستی نیمرو درست کردی از شکستن تخم مرغ گرفته تا هم زدنش روی گاز.

یه مشخصه بارزی که چندین ماهه داری اینه که وقتی میخوای بخوابی و لامپها خاموش میشه میگی: آب میخواد شیر میخواد و این ها رو تکرار میکنی تا برات بیارم و بعدش سریع دراز میکشی و میگی بلند شو و منظورت اینه که من بهت بگم بلند شو و تا وقتی که من نگم بلند نمیشی.

هر چیزی رو که یکبار ببینی سریع تکرار میکنی مثلا وقتی زیپ کفشهام رو می بندم شما هم پاتو روی همون پله ای که من گذاشتم میذاری و دوباره چسب کتونی هات رو می بندی.

یه سری عکس ماشین روی کامپیوتر برات گذاشتم و یه کلید روی کیبورد بهت نشون دادم و گفتم اگه اون رو بزنی عکسهای بعدی میاد و شما هم سریع اون رو تکرار کردی ولی بعد از چند دقیقه وقتی روی کلید زدی و جوابی نگرفتی به من نگاه کردی و گفتی ای بابا نمیشبه، از شنیدن این کلمه (نمیشبه) کلی با بابایی خندیدیم و من کلی توی بغلم فشارت دادم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

زرين
5 اسفند 91 12:31
قربون اين پسر خوشگلمون برم كه اينقدر خلاقه كه با ني براي خودش بازي درست ميكنه. قدرشو بدون سارايي


آره به خدا قبول دارم عزیزم
زرين
5 اسفند 91 12:33
ني ني دوستتم توپوليه ها

می بینی ماشاالله خیلی توپولیه


شادي
5 اسفند 91 14:43
قربون اون موهاي خوشگلش بشم كه از كلاهش زده بيرون. مو فرفري جون بوسسسس


یه بوس گنده واسه دختر خاله عزیزم
مامان محمدرهام جون
6 اسفند 91 0:05
عزیزم همیشه به گردش باشی حالا راستشو بگو باعمه چیکار داشتی؟؟؟؟؟؟؟آراد جونم مثل خودت خیلی ماهه عزیزم
قربون تو پسر باهوش وخوش زبون ،توصیف پارکت خیلی قشنگ بود نازنین


مرسی عزیزم، قربون شما خاله گلم


هما
6 اسفند 91 10:11
واي اون عكسش كه ني تو دهن راستينه چقدر نازه.


قربون تو عزیزم
منا مامان امیرسام
10 اسفند 91 2:53
افرین به عمه منصوره که راستین اینقدر دوسش داره
عزیزم که اینقدر با محبتی.من که عااشقتم.
اراد کوچولو هم خیلی ناناز بود.
فکر کنم راستین کوچولو کلی اونجا بازی کرده از عکسها که کاملا معلومه


ما هم خیلی دستون داریم.کاملا برای یه دقیقه ام بود خاله
مامان محمدرهام جون
14 اسفند 91 0:05
نوروز رو پیشاپیش به خونتون میاره تقدیم به شما با عشق

http://www.saridownload.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D9%88%D8%B1/

زحمت دانلودش با شما


مرسی عزیزم لطف کردی حتما بهش سرمیزنم
زرين
16 اسفند 91 13:07
شادي
21 اسفند 91 11:38
پيشاپيش سال نو مبارككككككككككككككككك


عزیزم سال نو شما هم مبارک
منا مامان امیرسام
22 اسفند 91 2:54



مرسی منا جون که به یاد ما هستی ببخشید این چندوقت فوق العاده سرم شلوغ بود
مامان کیان کوچولو
4 فروردین 92 13:13
سال 1392 بر شما و این گل پسرتوون مبارک
روزای خوبی رو براتوون آرزو میکنم


عید شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی رو به همراه خانواده محترم شروع کرده باشید کیان عزیز رو ببوس
مامان محمدرهام جون
6 فروردین 92 16:11
و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوست!


عید شما هم مبارک انشاالله سال خوبی رو همراه با محمدرهام عزیز و همسر گرامی در پیش داشته باشید
مامان کیان کوچولو
11 فروردین 92 1:05
ای جانم چقدر عکساشو دوس داشتم ..
عزیزم امیدورم سال خوبی داشته باشین ..
زود زود بیا عکسای این پسمل خوشگل و بذار تا کیف کنیییم


مرسی عزیزم
سعی میکنم بیشتر بیام