راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

خونه تکونی با کمک پسرم

1392/1/25 12:30
نویسنده : سارا
1,791 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امسال خیلی کمکم کردی و کلی از شیرینکاری هات خندیدیم و شاد شدیم گلدونه ی من خیلی گلی و با اخلاق خوب و خنده های نازت همیشه خونه مون پر از خنده و شادی میشه هزار تا بوس بزرگ و آبدار از طرف من و بابایی گل برای عزیزترین موجود زندگیمون ماچ

توی خونه ی بدون فرشمون تو آروم یه گوشه می نشستی و مجله ماشینهایی رو که به انتخاب و اصرار خودت خریده بودی ، ورق می زدی و نگاه می کردی. دقتت وصف ناشدنیه

پسر گلم وقتی فرشها رو از قالیشویی آوردن تو مثل یه مرد بزرگ و کاری به من توی باز کردن و پهن کردنشون کمک کردی

توی شستن ماشینهات هم کمک شایانی به مامانی کردینیشخند

اینجا هم دیگه خسته شدم و دارم یه کم استراحت میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سجاد
12 فروردین 92 12:58
با یه خاطره ی تفریحی از سجادکوچولو آپممممم
مامان محمدرهام جون
12 فروردین 92 16:35
آفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین آقا راستین که کمک مامانی میکنی





ممنون عزیزم، امسال حسابی به من کمک کرد
زرین
13 فروردین 92 20:34
این پسر گلمون چقدر موهاش خوشگل شده


برای عید یه کم کوتاه کردیم که حالت خوشگل موهاش باقی بمونه
منا مامان امیرسام
14 فروردین 92 2:20
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* سال نو مبارک *•~-.¸,.-~*............



مرسی عزیزم برای شما هم مبارک باشه تبریکت هم خیلی خوشگل بود
زرین
15 فروردین 92 21:23
معلومه راستین به باباش برده و خوب کمکت میکنه. آفرین به پسر گلمون


آره واقعا از این نظر به باباییش رفته