راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

مادرم روزت مبارک

1392/2/15 19:50
نویسنده : سارا
746 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر را به مادر عزیزم که در همه حال یاور و پشتیبان من بوده و هست و همیشه مراقب بود تا کوچکترین ناراحتی نداشته باشم تبریک میگم. مادرم تو یکی از بزرگترین نعمتهای خداوندی هستی که در زندگیم به من عطا شده برای بودنت و داشتنت خدا را با تمام وجود ستایش میکنم و امیدوارم عمری پر از سلامتی و شادی داشته باشی و از خدا میخوام که مثل شما مادر خوبی باشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:38
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

آســـــــــمانی پر گل

دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره

تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ...

♥ روزت مبارک بانو ♥


بسیار زیبا بود عزیزم بر شما هم مبارک
مامان
11 اردیبهشت 92 21:11
عزیزم خوشحالم که مادر شدی و احساس مادری را درک کردی. امیدوارم که همیشه مادر مهربانی باشی برای پسرت و همسر خوبی برای شوهرت. تنها آرزوی من خوشبختی شماهاست.



ممنونم مادر عزیزتر از جانم
منا مامان امیرسام
15 اردیبهشت 92 2:28
ღ منا مامان امیرسام ღ
18 اردیبهشت 92 1:27
دوستم اپ نمیکنید؟

ممنون از این که به یاد ما همستید. یه کم سرم شلوغه ولی زود میام
مامان طنین
18 اردیبهشت 92 14:23
سلام من تو جشنواره اتلیه پاپا شرکت کردم لطفا به ادرس زیر برین و به طنین طباطبایی رای بدید. من به رای شما نیاز دارم http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2
مامان محمدرهام جون
22 اردیبهشت 92 14:02


























ღ منا مامان امیرسام ღ
30 اردیبهشت 92 2:56