راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

پدرم روزت مبارک

1392/3/4 20:50
نویسنده : سارا
3,137 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

پدر ای زیباترین واژه ی زندگی روزت مبارک. پدرم ، سایه ی سرم ، همیشه و هماره نام زیبایت را بر بلندای نامم حفظ کن.

اولین مردی که معنای قدرت، مردانگی و معرفت را به من آموخت تو بودی با تو معنای حمایت و پشتوانه داشتن را آموختم و تجربه کردم . پدرم باعث شد در این دنیا از هیچ چیز و هیچکس نترسم . قدرتمندترین مرد کودکی های من روزت مبارک و همیشه سالم و پایدار بمانی آمین

همسرم  عزیزترین مرد رویاهای من، کنارم بمان و با بودنت زندگی و دنیا را برایم از همیشه زیباتر بنما. نازنینم با آمدنت عشق را زندگی را و آرامش را برایم به ارمغان آوردی همیشه پایدار بمان و با بودنت مرا لبریز از سرزندگی بنما همسر عزیزم روزت مبارک 

پسر گلم مرد کوچولوی مامان تو سومین مرد تاثیرگذار زندگی ام هستی الهی همیشه پاینده و برقرار باشی  روزت مبارک.

 

 

این هم یه شام خوشمزه و عشقولانه برای مردهای مهم زندگیم .خیلی دوستتون دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدرهام جون
4 خرداد 92 22:02
سارای گلم روز هر سه مرد بزرگ زندگیت مبارک باشه وخسته نباشی که گل کاشتی بانوی هنرمند

خصوصی عزیزم


مرسی عزیزم برای شما هم مبارک باشه شما لطف دارید
ღ منا مامان امیرسام ღ
6 خرداد 92 2:56
به به مامانی سنگ تموم گذاشته بودید
دسرها رو
اون قلبها خیلی گوگولین و البته خوشمزه
روز مرد به مردهای خونتون مبارک


ممنون گلم برای شما هم مبارک باشه
بابا
6 خرداد 92 17:32
دختر بابا ممنون از لطفت. انشاالله همیشه شاد باشید و زندگی به کامتان.


خیلی ممنون بابای گلم شما هم همیشه سلامت و سرحال باشی
خاله پارمیدا
15 خرداد 92 10:35
سپیده
15 تیر 92 14:24
خانمی این ایده رو هم بنام خودت ثبت کردم


ممنون عزیزم