راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

راستین و لاله های پارک کوروش

1392/3/18 22:11
نویسنده : سارا
1,457 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم این روزها خیلی سرم شلوغه و این عکسها برای 2 ماه پیشه فقط میگم ببخشید مامانی

اون روزها وقتی از جلوی پارک کوروش رد میشدم حسابی از لاله های پارک لذت می بردم و مترصد یه فرصت بودم که شما رو ببرم تا اون گلهای زیبا رو ببینی و تو هم لذت ببری. رفتیم ولی شما با هیچکدوم از گلها عکس ننداختی و من فقط به شکار لحظه ها مشغول بودم .چشمک

 

 

همه اش غر میزدی و دوچرخه ات رو میخواستی ولی چون این پارک یه کم شیب داره بابایی نمی خواست دوچرخه سواری کنی ولی بالاخره تسلیم شد و رفت که بیاردش و شما اینجا منتظر دوچرخه نشستی و دقیقا به دلیل همون شیب، توی همه عکسها بابایی یا من کنار دوچرخه رو گرفتیم .

نور آفتاب هم حسابی کلافه ات کرده بود، توی صورتت قشنگ مشخصهعینک

 

 

 

 

آیا خدا چیزی زیباتر از گل آفریده 

و در آخر هم آقا راستین ماهی قرمز عید رو به حوض بزرگ پارک سپرد تا کنار دوستهاش خوش باشه 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زرین
17 خرداد 92 20:29
ووووووووووای که الهی من قربون راستین بشم با اون مدل نشستنش کنار حوض ماهیها. راستین دوستت دارم. دوستت دارم، دوستت دارمممممممممم


خاله جون ما هم دوستت داریم بوسسسسسسسسسسسسسسس
زرین
17 خرداد 92 20:31
تو اون عکسهایی که منتظر دوچرخه اش هم نشسته، چقدر مظلوم شده!


آره می بینی
هما
18 خرداد 92 20:02
الان تو اون عکس راستین کنار حوض نشسته تا مطمئن بشه ماهیش جاش خوبه




آره دیگه یه چیز تو این مایه ها


شادی
18 خرداد 92 22:11
به به پارک و دوچرخه سواری. منم می خوام
بیا ببرمت




مامان محمدرهام جون
19 خرداد 92 0:52
ای جان دلم به راستین نازنین که از این لاله ها هم خوشگلتره،آفرین به گل پسرمون که ماهیش رو فرستاده پیش دوستاش


مرسی خاله جون چشماتون خوشگل می بینه، یه بوس گنده واسه محمدرهام جون
زرین
21 خرداد 92 21:12
سارایی راستین چشماش به نور خیلی حساسه، عینکشو بزنید.






زری جون نمیزنه مثل اینکه روی بینی اش سنگینی میکنه







زهرامامانه ایلیا جون
24 خرداد 92 4:46
آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
آپم و منتظر حضور گرمت

خوشحال ميشم به ديدنم بياي


خیلی زود میام بهت سر میزنم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 خرداد 92 2:07
همیشه به گردش عزززیزم
چه پارک باصفایی
عکسها هم که مثل همیشه قشنگ بودند
بوووس برای دوستم و گل پسرش


ممنون مونا جون
بوس واسه ی شما و امیرسام گل
علی
14 تیر 92 15:41
سلام من یه پست جدید تو بلاگم گذاشتم با عنوان نی نی شما اگه دوست دارید عکس بچه تونو طراحی کنم به من اطلاع بدین