راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

نمایشگاه کتاب

1392/3/19 21:38
نویسنده : سارا
891 بازدید
اشتراک گذاری

اردیبهشت ماه که نمایشگاه کتاب برگزار شد من و بابایی تصمیم گرفتیم شما رو ببریم نمایشگاه تا از نزدیک اون همه کتاب رو ببینی و  علاقه ات به کتاب بیشتر بشه. یادمه اونروز شما انقدر بچه ی خوب و سربراهی بودی که توی دلم بهت افتخار کردم همه مسیر رو پا به پای ما اومدی بدون اینکه حتی نق بزنی البته من و بابایی حواسمون بود و نمیذاشتیم خسته بشی فکر میکنم محو اون همه کتاب شده بودی یه سالن هم بود که بچه ها نقاشی می کشید اونجا نشستی و برای خودت مشغول شدی

توی عکس پایین دوربین دیر عمل کرد و خوش و بش کردنت با این آقا رو ثبت نکرد

اینها هم خریدهای شماست که امیدوارم خوشت بیاد 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هما
19 خرداد 92 22:37
والله راه دوری نمیره اگه راستین بجای خوندن این کتابها بیاد کتابای ما رو بخونه. بخدا ثواب داره


کاش میشد
زرين
20 خرداد 92 7:42
من فداي اين تيپ شلوارك پوشش


خدا نکنه خاله جون
مامان کیان کوچولو
20 خرداد 92 16:16
زرين
21 خرداد 92 7:41
هورااااا. راستيني هم چپ دسته. شديم سه تا
شادی
23 خرداد 92 20:49



شادی
23 خرداد 92 20:50
مامان محمدرهام جون
24 خرداد 92 23:38
ای جانم قربون نگاه معصومت وتیپ خوشگلت،ماشالله به قدوبالات وآآآآآقاییت ،کتابها مبارکت باشه عزیزدلم


مرسی خاله جون لطف دارین یه بوس گنده واسه محمدرهام جون
مامان محمدرهام جون
26 خرداد 92 17:22
ای بابا نظر قبلی من کو؟؟؟؟؟؟

مبارکت باشه راستین خوشگل وخوشتیپم


سلام عزیزم تقریبا یه هفته نتونستم به اینترنت سربزنم برای همین شرمنده ی شما شدم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 خرداد 92 2:03
سلاااام عزیزم
شرمنده دیر اومدم تشکر کنم.چند ورزی سیستمم خراب بود
ممنون از محبتت باید طرز پخت پان.اما هنوز وقت نکردم درست کنم.
برای دوست خوبم


سلام دوستم خواهش میکنم کاری نکردم انشاالله درست کنی و لذت ببرید
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 خرداد 92 2:05
واای چقدر کتاب
خوش بحال راستین کوچولو
دست مامان و بابا هم درد نکنه


مرسی عزیزم از ابراز محبتت