راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

تولد سه سالگی راستین با تم دزدان دریایی کوچولو (1)

1392/4/13 21:35
نویسنده : سارا
3,005 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تولدت 3 سالگیت مبارک. گل نازم تمام تلاشم رو کردم که تولد خوبی داشته باشی. انشالله که در تمام روزهای زندگیت شاد و سرحال و سرزنده و موفق باشی عزیزم آرزو دارم که همیشه از همه لحظه های زندگین راضی باشی و  من و بابایی والدین خوبی برات باشیم. تولدت 7 تیر بود که من پنجشنبه 6 تیر و در  شب تولدت برگزار شد.

تم تولدت JAKE AND THE NEVER LAN PIRATES (جک و دزدان دریایی در سرزمین رویایی) بود که به گنج غرق شده هم معروفه.

این هم تیپ مخصوص شما با لباسهای مخصوص جک(شخصیت اصلی این کارتون)

عکسهای زیاد و خوشگلی گرفتم که سعی میکنم هرچه سریعتر اینجا بذارم

تزیینات تولدت رو خودم به کمک یکی از دوستان عزیزم طراحی کردم که امیدوارم خوشگل شده باشهچشمک

اینجا هم خودت توی تزیین کردن کمک میکردی 

 

 

این هم آقا راستین گل که خوشمزه ترین خوردنی اون روز بودقلب 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عمه حدیث خوشگله
14 تیر 92 12:58
به به چقدر زیبا و باسلیقه
راستین جان تولـــــــــدت مبااااااااااااااارک ، ان شاالله خوشبخت و سعادتمند بشی گل پسر


مرسی عزیزم از اظهار لطفت
زرین
14 تیر 92 19:07
ممنون از این همه تلاشی که برای تولد راستینی کرده بودی. بوسسسس


خواهش میکنم کاری نکردم
زرین
14 تیر 92 19:09
تم تولدش هم جدید و ایده قشنگی بود


آره خیلی فکر کردم که یه تم تک باشه
مرمر
14 تیر 92 19:33
سلام عزیزم خیلی زیبا و باسلیقه بود واقعا خسته نباشی
یه سوال دارم . شکلات ها مارکشون چیه و چه سایزی هستند ممنون میشم همینجا جواب بدی

سلام عزیزم ممنون از لطفت. مارک شکلاتها رو یادم نیست ولی فکر میکنم عربی بودن از بازار قسمتی که شکلات خارجی میفروشن با عنوان شکلات سکه ای خریدم قطرش 4 سانته
مامان محمدرهام جون
15 تیر 92 11:04
تزیینات خیلی بامزه شده آفرینننننن مامانیقربون خوشمزه ترین خوراکیتون


مرسی عزیزم
خدا نکنه خاله جون
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 16:00
با دوتا پست جدید اپم بدو بیا دوست خوبم

-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
برات اسب گذاشتم که زود بیای
فقط اسب سواری که بلدی ؟؟
آپم خوشحال میشم که بیای
امشب یا فردا شبم پست قرار وبلاگی رو میزارم
منتظرتم


باشه عزیزم حتما میام
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 16:28
مبارک باشه مامانی چه غداهای خوشمزه ای درست کردی دستت درد نکنه
کاش اسم غذا ها روهم مینوشتی جالب تر میشد
چه تم قشنگی هم انتخاب کردی همه چی عالیه


مرسی عزیزم لطف داری
شادی
16 تیر 92 22:38
تولدت مبارکککککککککک


مرسی عزیزم
هما
17 تیر 92 10:31
بادبانها رو بكشيد كاپيتان جك( راستين) به دوستاش


آره این یکی از تکیه کلامهای چندماه قبلش بود
ღ مونا مامان امیرسام ღ
29 تیر 92 2:55
تم تولدت که حرف نداره عزیزم
دست مامانیه با سلیقه و با حوصله درد نکنه
دوستم طراحیتون خیلی قشنگ بود.جدی میگم
مخصوصا از ریسه عکسها من که خیلی خوشم اومد


خواهش میکنم لطف دارید
زهرا
5 شهریور 92 22:43
سلام به مامانی مهربون و به راستین گل پسر تولدت مبارک باشه ایشالله 120 ساله شی عزیز دلم
مامانی دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی من همه پستهای تولد رو دیدم واقعا عالی و زیبا و باسلیقه بود مبارک پسرمون باشه


سلام عزیزم لطف دارید