راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

تولد 4 سالگی راستین با تم میکی موس(2)

1393/7/3 15:48
نویسنده : سارا
1,433 بازدید
اشتراک گذاری

چون پست قبلی طولانی میشد بقیه مطالب و عکس ها رو اینجا میذارم.

کیک تولدت رو خودم پختم و خیلی هم خوشگل و خوشمزه شد خوشمزهخندونک

 

این هم ژستهای شما برای خوردن کیک.قه قهه

برام جالب بود که همینطور ژست گرفته بودی و منتظر بودی که ازت عکس بگیریم.

حالا دیگه وقت باز کردن کادوها بود و انتظارت به سر رسید.

همه ی کادوها رو خودت باز کردی و خیلی هم مواظب بودی که کاغذ کادوها پاره نشه و تکرار میکردی که باید آروم باز کنم تا پاره نشه.

این کادو خیلی مورد علاقه ی شما بود که خاله ها زحمتش رو کشیدن و چون شما عاشق آب و آب بازی هستی خیلی دوستش داری.

فرادای تولدت خیلی با استخر حال کردی و حسابی من و بابایی رو خیس کردی.

و بعدش هم خیلی حرفه ای آفتاب گرفتی.تعجب

پسندها (1)

نظرات (5)

مرجان شاکری
3 مهر 93 16:31
سلوم.خوبين؟بدووووووو که آپم. فقط بدو که منتظرتم بخدا اگه نيومدي ديگه باهات قهرم.
زرين
5 مهر 93 15:00
تولدت مبارك باشه عزيزم. راستين خيلي دوستت دارم. انشاالله تولد 120 سالگيت رو جشن بگيري آقا كوچولو. بوسسسسس ممنون خاله من هم خیلی دوستت دارم
زرين
5 مهر 93 15:01
سارايي بازم عكس بذار. چه عجب كه بالاخره تونستي آپ كني. حتما فقط خدا کمکم کرد و معجزه شد که تونستم آپ کنم
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:14
نشانم ده صراط روشنم را / خودم را، باورم را، بودنم را خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک عید شما هم مبارک دوست جونم
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:14
تولد تولد تولدت مبارککککککککککک الهی چهارصد ساله شی فرشته ی نازم دوست جونم چهارمین سالروزمادرشدنت مبارررررررررررررررک مرسی دوست عزیزم یه بوس گنده واسه ی محمد رهام گلم