راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

راستین به دنیا اومد

1391/9/25 22:56
نویسنده : سارا
1,533 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم اینجا یک ساعت عمر داشتی

عزیزم اینجا کمتر از یکساعت عمر داشتیقلب

راستین با حس کنجاوی بی نهایتش اطرافش رو تماشا میکردقلب

 

امروز 7 تیر ماه 1389 ساعت 5 صبح از خواب بیدار شدم هر چند انگار اصلا نخوابیده بودم استرس داشتم ولی از اینکه میتونستم تا چند ساعت دیگه روی ماهت رو ببینم خیلی خوشحال بودم بهر حال با بابایی و مامان جون و مامان بزرگ رفتیم بیمارستان. چه روز زیبایی بود بالاخره بعد از کمی معطلی خلاصه ساعت 10 صبح به سمت اتاق عمل رفتم نمیدونم چرا گریه ام گرفته بود گریههنوز هم دلیلش رو نمیدونم دکتر بیهوشی فکر میکرد ترسیدم ولی خودم میدونستم از خوشحالی زیاده. خلاصه لحظه آخر بابایی رو دیدم و دلم آروم گرفت و حدودا نیم ساعت بعد صدای گریه تو رو شنیدم و اینکه یکی از پرستارها گفت پسره و بعد هم خانم دکتر گفت شاپسره وایییییییییییییییی بالاخره من پسر گلم رو دیدم چقدر سفید و خوشگل بودی و بعد از اینکه به بخش منتقل شدم و تو رو توی بغلم گذاشتند انگار تمام دنیا مال من بود چقدر آروم و زیبا توی آغوشم خوابیده بودی انگار نه انگار که کمتر از یکساعت بود که به دنیا اومدی با اون چشمهای سیاه نگاهت به اطراف میچرخید و لبهات که مثل خون قرمز بود رو آروم تکون میدادی. خیلی دوست داشتم بابایی لحظه اولی که می بینمت با ما باشه ولی اتفاقاتی افتاده بود که من از اونها بی خبر بودم از اونجایی که من و بابا می خواستیم خون بند ناف رو برای پسر گلمون نگهداریم بابایی هم رفته بود تاخون رو به مرکز رویان برسونه ولی اون هم با چه مشکلاتی،ماجرا از این قراره که وقتی بابایی میره که ماشین رو روشن کنه می بینه ماشین سرجاش نیست و کلی نگران میشه ولی یکی بهش میگه ماشین رو جرثقیل بردهعصبانیبالاخره بابایی خون رو رسوند و سریع با یه عالمه گل پیش ما برگشت، تمام صورتش پر از خنده بود و تقریبا موقع راه رفتن روی زمین نبود.

به هر حال آقا راستین در تاریخ هفت تیر ماه ١٣٨٩، ساعت ١٠:٢٥ دقیقه با وزن ٣.٤٨٠ کیلوگرم و قد ٥٢ سانتیمتر در بیمارستان تهران کلینیک پا به جهان هستی نهاد و دنیا رو برای مامان و بابا و تعداد زیادی از اطرافیانش زیبا و رنگین نمودلبخندقلبماچ

خدایا سپاسگزارم برای همه چیزهای خوبی که به من دادی و از همه بیشتر برای داشتن راستین عزیزمفرشته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)