راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

تصمیم مامان سارا

1391/9/10 19:49
نویسنده : سارا
945 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بازدید کنندگان عزیز

مدتی بود که بدلیل اینکه نمی تونستم به موقع و مفصل بنویسم نگران و سردرگم بودم و چون تازه این وبلاگ رو ساختم و دلم میخواست از لحظه به دنیا اومدن راستین، لحظه به لحظه زندگی گل پسرم و همینطور احساسات مادرانه خودم رو بنویسم و از سویی دیگر به علت کمبود وقت، همینطور که می نوشتم می دیدم که لحظات هم اکنون و آن زندگی فرشته کوچک زندگی ام را از دست می دهم و به آینده موکول می کنم، تصمیمی گرفتم که امیدوارم مامانای عزیز و بازدیدکنندگان محترم بر من خرده نگیرند. تصمیم مامان سارا اینه که از هم اکنون زندگی راستین پستهای جدیدم رو میذارم و بعد سر فرصت پستهایی که مربوط به یازده ماهگی تابیست و شش ماهگی زندگی آقا راستین می باشد را می نویسم . ممنون از همراهی شما عزیزان.قلبقلبقلب

 

 

باتشکر

مامان سارای راستین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زرین
13 آذر 91 20:39
مامان سارای راستین تصمیم خوبی گرفتی


مرسی زرین جون
مریم
14 آذر 91 21:29
با تصمیمت موافقم