راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

شمارش معکوس (3)

1392/4/2 11:31
نویسنده : سارا
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم فقط سه روز تا روز عزیز سه ساله شدنت باقی مونده . روزی که زیباترین و عزیزترین نعمت خدایی و جاودانه ترین عشق بعد از عشق به پدرت را با تمام وجودم احساس کردم ، مادرانگی هایم را برایت آغاز کردم و در عمیق ترین و سیاه ترین چشمهای دنیا دوباره زندگی را آغاز کردم . برایت و با وجودت خندیدم، برایت و با وجودت گریستم ، گریستم گاهی به دلیل شادیهایی که با وجود عزیزت آنها را درک کردم ، خندیدم به دلیل اولین گامهایی که برداشتی، گریستم برای بزرگ شدنت که گاهی با درد و سختی همراه بود و برایت همیشه زمزمه کردم که عزیزم بزرگ شدن برعکس دید عموم، گاهی اوقات خیلی سخت و طاقت فرساست مثل زمانی که دندانهایت یکی بعد از دیگری نیش میزد و تو با لثه هایت درگیر بودی، مثل زمانی که هنوز گامهایت قوت امروز را نداشت و تو برای جابجا شدنهایت بارها زمین میخوردی و دوباره با همت عالیی که در وجود سراغ دارم خیلی قوی تر از قبل بلند میشدی و گام بعدی.... اما عزیزم بالاخره به حدی از رشد زمینی رسیدی که اکنون دیگر فقط می توانم  بخندم و با تو بخندم، با خانواده ی سه نفره مان بخندم و دیگر هیچ گریستنی در کار نیست، خدایا این شادیهای عزیز را از ما نگیر.

خدا را شاکرم که مرا مادر قرار داد تا زیباترین و لطیفترین احساس دنیا را درک کنم خدا را شاکرم که عزیزترین موجودی را که آفرید  فرزندم قرار داد تا وجودش را بیشتر از همیشه ی هستی بپرستم و قدردانش باشم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زرين
2 تیر 92 12:04
ساراي عزيز، از اينكه احساسي به اين زيبايي نسبت به عشق همسري و مادري داري خوشحالم. اميدوارم خونواده گرم و قشنگت هميشه شاد باشن. تولد راستيني رو هم پيشاپيش تبريك مي گم.


مرسی خواهر گلم، دوستت دارم
زرين
2 تیر 92 12:06
هما
2 تیر 92 23:01
تولد تولد تولدت مبارک، مبارک مبارک تولدت مبارک


مامان محمدرهام جون
4 تیر 92 13:22
ومن را گریاندی وخندانی با این متن زیبایتسالروز میلاد گلپسر وسالروز مادر شدنت مبارک دوست گلم


مرسی دوست عزیزم خیلی لطف دارید
مریم
4 تیر 92 22:39
راستین ، جیگر خاله از حالا تولد سه سالگیت رو تبریک میگم.
سارا جون انشاءا... که تولد صد سالگیشو ببینی.


ممنون خواهر گلم انشاالله در کنار شما
شادی
5 تیر 92 20:32
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی


شادی جون ممنون
آزاده مامان رها و آوا
8 تیر 92 14:32
سلام مامان راستین

سارا جان تولد سه سالکی راستین جون رو تبریک میگم امیدوارم سالهای سال زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه و به مراتب بالا برسه و شما هم کیف کنی و تمام سختیها از یادت بره .
امیدوارم زندگی خوش و خرمی کنار خانوادت عزیزت داشته باشی


آزی جون ممنون، آوا و رها رو ببوس
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:47
تولد تولد تولدت مبااااارک
انشاالله 120 ساله شی راستین عزیزم


مرسی عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:48
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم.

soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


مونا جون رفتم رای دادم
امیر
11 تیر 92 11:22
سلام.خوبی؟دوست عزیزمیشه بیای سایت منم عضو بشی؟
ممنون.
امدی عضو شدی بعدش کد تیکت بلاگ رو بزار تو وبلاگت.


سایت شما برای من باز نشد نمیدونم مشکلش چی بود
سارا زارع
16 تیر 92 20:10
سلام.به آلوچه بابا و مان هم سر بزن خوشحال ميشم گلم.


باشه حتما