راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

سه سال و یک ماهگی پسرم

1392/8/13 13:21
نویسنده : سارا
1,848 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم برای خودت کلی مرد شدیا. دوستت دارم مرد کوچولوی من. عزیزم 10 روز بعد از تولدت، رفتیم مهد و شما حسابی با محیط اونجا اخت شدی طوری که اصلا باورم نمیشد تعجب یادمه فقط یک روز صبح وقتی می زفتی بغل خانم مربی گریه کردی و من تا ظهر 10 بار با مهد تماس گرفتم و حالتو پرسیدم ولی بعد از اون برای رفتن به مهد و به قول خودت مدرسه (که نمیدونم از کی یاد گرفتی) بی تابی میکنی. یادمه یه شب موقع خواب که برات شعر میخوندم گفتی مامان بخواب صبح میخوایم بریم مهد و من باز تعجب. یه هفته بعد از اینکه میرفتی مهد رفتیم مسافرت توی ماشین انقدر به من گفتی مامان میخوام برم مهد بشینم روی صندلی پشت میز، شعر بخونم نقاشی بکشم که من کلافه ایتطوری شدم و همه اش با خودم فکر میکردم این مهد چه پدیده ای بود و من ازش بی خبرمتفکر راستی چرا انقدر از مهد خوشت اومد؟ (برعکس تصورات من ) یه عالمه عکس گرفتیم که خیلی زود اینجا میذارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمدرهام جون
22 شهریور 92 1:20
آفرین مرد راست کردار روزگارمنتظر عکساتم عزیزخاله


به محض اینکه وقتم آزاد بشه یه عالمه عکس میذارم.یه بوس گنده واسه محمدرهام جون
ترکان
28 شهریور 92 18:00
واااااااااای این آقا خوشتیپه میرههه مهد کودک؟؟؟مامانی مواظب باش دختر خانوما مخ این آقای خوشتیپو نزنن


آره عزیزم پسرم دیگه میره مهد. دیگه باید حسابی مواظب باشم راست میگیا
زرین
31 شهریور 92 19:47
کجایی؟ عکس جدید از پسر خوشگلت نمیگذارییییییییییی؟


میذارم عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 مهر 92 4:45
ای جانم عزیزم


مرسی خاله جون
هما
2 مهر 92 13:05
ما عكس ميخوايم يالله، يالله يالله


باشه عزیزم اینترنتم یه کم مشکل داره درست شد زود میام
مامان ایلیا
18 مهر 92 22:32
چه عکس نازی


مرسی عزیزم، ما هم به وبتون سرزدیم گل پسر شما هم نازه
مامان سمانه
25 مهر 92 12:43



مرسی عزیزم که به ما سرزدید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
13 آبان 92 14:25
عزیزم کدوم مهد میبری گل پسرتو
مهد سفیدبرفی میبرمش