راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

راستین مرد می شود

1391/8/29 14:20
نویسنده : سارا
588 بازدید
اشتراک گذاری

من و راستین، بعد از میلاد او دو روز بیمارستان بودیم و مامان و بابا تصمیم گرفتند که روز دوم آقا راستین ختنه بشه، عزیزم وقتی ساعت ١٠ صبح ٨ تیر ماه یعنی دقیقا ٢٤ ساعت بعد از به دنیا اومدن عزیز دلم، گوش سپرده بودم تا صدای گریه ات را از بابت این عمل بشنوم، گریهنمیدونم صدای تو بود یا نه، ولی با اولین گریه آشنایی که شنیدم روحم و احساسم به سمت تو پرواز کرد و قلبم از سینه بیرون زد که مبادا پسرم دردی احساس کرده باشه ولی با این فکر که بچه ها یکماه اول زندگیشون درد رو کمتر احساس می کنند، خودم رو راضی می کردم.

وقتی پرستار تو رو توی بغلم گذاشت تمام نوازش و احساس مادرانه ام را به سوی وجود عزیزت روانه کردم و در آغوشم فشردمت تا همانطور که آرام با چشمان زیبایت مرا می نگریستی و من درد را در عمق نگاهت می کاویدم، هرچه بیشتر آرامت کنم تا تجربه تلخ چند لحظه قبل را فراموش کنی.قلب

خدای من ازت متشکرم که پسری به این گلی و آرومی به من دادی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مهدیه
13 بهمن 91 12:42
مبااااااااکهههههههه .....


مرسی عزیزم