راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

دو ماهگی راستین عزیزم

1391/8/29 14:22
نویسنده : سارا
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

ما چند روزی رفتیم شمال تا من خستگی دوران باردای و زایمان را از تنم بیرون کنم.

مثل اینکه آفتاب شدید بود و روی پوست راستین بیشترین اثر و داشته ، وقتی که برگشتیم قسمتی از سرش اگزما شد و همینطور بیشتر شد تا اینکه نیمی از سرش و پیشونی اش رو گرفت. برای من که مادر بودم دیدن این صحنه ها ، بسیار سخت بود، همزمان با این بیماری موهای قسمتی از سر راستین که اگزما شده بود شروع به ریختن کرد و پسر ٤٠-٥٠ روزه ی من شبیه به حاج آقاها شده بود.

حاج آقا راستین

این عکس خیلی بامزه ایه.

قربون لبهای خوشگلت برم.

 

 راستین 45 روزه

 

 

پسر گلم خیلی اوقات لبهاشو غنچه میکرد و شاید تا چند دقیقه این غنچه رو حفظ میکرد.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)