راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

یازده ماهگی راستین

1391/9/20 18:46
نویسنده : سارا
1,402 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

لطفا سایز موز رو با قد و هیکل راستین مقایسه کنیدچشمک

تا شعر تاب تاب عباسی رو می خونم غش غش می خندی و سمت تاب میری. یکی از کارهای جالبی که انجام میدی اینه که صدای خنده رو تقلید میکنی و من رو به خنده میندازی و همینکه ساکت میشم دوباره تکرار میکنی تا دوباره بخندم و در ادامه خودت هم به خنده من می خندی .عاشق گوشی موبایلی و برای خودت آهنگ میذاری، خورن و جویدن کنترل تلویزیون یکی از علاقه مندیهاته و من مجبورم همه اش کنترل رو بشویم که خدای ناکرده شما بیمار نشی.

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

وقتی کتونی پات میکنم سعی میکنی چسب اونها رو باز کنی وقتی نمی تونی اونها رو گاز می گیری. خودت رو داخل ملحفه می پیچونی و تقریبا خودت رو سر کار میذاری و مدت زیادی با اون سرگرم میشی و مثل اینه که دنبال چیزی داخل ملحفه می گردی.. یکی از چیزهایی که آقا راستین خیلی دوست داره گیتار دایی منصور هست جالبه که خیلی آروم با تارهای گیتار رفتار میکنه و با دقت به دستهای دایی منصور و حرکات انگشتهاش نگاه میکنه و با انگشتهای ظریفش اون حرکات رو تقلید میکنه و دستهاش رو تند و تند روی تارها بازوبسته میکنه تا شاید صدای اون رو دربیاره.

  

نقاشی روی دیوار رو شروع کردی و این اولین نقاشی شماست. یادمه بابایی که عصر اومد خونه، با هیجان فیلمها و عکسهایی رو که از نقاشی کردنت گرفته بودم نشون دادم و کلی بالا و پایین پریدم.قهقهه

دیگه تقریبا راه میری و با سرعت زیاد و قهقهه، دست به مبلها و دیوار می گیری و از دستم فرار میکنی و از این سر کاناپه به اون سر کاناپه میری.

این هم استقبال راستین از مامانه وقتی از اداره برمی گرده. اینجا که میرسم دلم انقدر برات تنگ شده که می خوام بگیرمت بغل و حسابی به سینه ام فشارت بدم و یه عالمه ببوسمت.ماچ

zibazibazibazibazibaziba zibazibazibazibaziba 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زرین
15 آذر 91 22:23
قربونش برم که هنوز نمی تونه وایسه ولی می تونه در و دیوارو رنگی کنه


مرسی زرین جون
بابای ارشیا
19 آذر 91 18:19
راستین جان
راستی راستی واسه خودت یه پا مردی داداشی


مرسی شما لطف دارید
زرین
23 آذر 91 11:21
ثبت خاطره: این روزا با اولین قلم به دست گرفتنت، همه راجع به اینکه چپ دست هستی یا راست دست حرف می زدند و خوب تو ترجیح دادی تو گروه مخالف که تعدادشون هم بیشتر بود بری!! و راستین راست دست شد و امیدوارم راستکردار هم بشی.