راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

نظرات (19)

ایران هنر
30 تیر 92 21:01
سلام اگه به داشتن کیفهای سنتی با طرحهای مدرن و رنگهای خاص علاقه دارید به سایت ما سر بزنید www.irhonar.ir
زرین
31 تیر 92 19:05
الهی فدای این پسر خوجل برم من. چقدر تو این عکسها بزرگ شده.


خدا نکنه خاله جون. می بینی پسرم چقدر زود بزرگ شد
به قول راستین: زیی، زیی، زیی
شادي
1 مرداد 92 8:49
به به تابستون و عكسهاي لب دريايي.


آره دریاشم حسابی آبیه
مامان محمدرهام جون
1 مرداد 92 16:23
عالی بود


مرسی خاله جون
یه بوس گنده واسه محمد رهام جون
هما
2 مرداد 92 8:45
اي جانم با اين خنده هاشششش


خدا نکنه هما جون
عمه منصوره
2 مرداد 92 11:27
Abnabati tarin shabe sal ra ba shirintarin booseye omram be to khoshmaze tarin shokolate ghalbam tabrik migam
TAVALODET MOBARAK
RASTIN JOOOOOOOOONAM



thanks
عمه منصوره
2 مرداد 92 11:32
الهی که عمه منصوره فدای این غواص کوچولو و اقای خوشتیپش بشه که اینقدر ماهه
خیلی دوستت دارم عزیزم
عاشقتم




مرسی عمه منصوره
مامی کیارش و کیانا
6 مرداد 92 11:15
وووووووی ماشاله چه پسری چه عسلی چقده ماهه چقده خوش تیپه دلم حسابی براش تنگ شده


مرسی عزیزم ما هم دلمون براتون تنگ شده
مامانی غزل
8 مرداد 92 16:58
سلام راستین جون
دوست داری با هم دوست بشیم؟؟؟
من تازه یک ماه اومدم دلم میخواد دوستای خوب پیدا کنم
اگه دوست داشتی بیا به وبم
اگه خوشت اومد لینک کن و خبرم کن
منتظرماااااااااا




سلام گلم حتما میام و بهت سرمیزنم
مامان نقطه
11 مرداد 92 1:03
ای جان چه جنتلمن کوچولوی خوشتیپ و نازییییی
معلومه بدتر از پسر من حسابی عشق آبه


عشق آب واسه یه دقیقه شه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 مرداد 92 6:51
سلام عزیزم خوبی پسر گلت خوبه
برای من ببوسش
چه عکسهای قشنگی مبارک باشه
عزیزم به دیدنم بیا و شادی ما رو دوچندان کن


سلام عزیزم باشه خیلی زود میام و بهتون سرمیزنم
zahra
13 مرداد 92 4:03
دوست خوبم یه سوال شما اهل کدوم شهری


چطور مگه خانومی؟
مامی کیارش و کیانا
15 مرداد 92 16:38
ووی خاله قربون ژستات بشه
ایشاله عکسای دومادی


خدا نکنه خاله جون کیارش و کیانا جون رو ببوس
مامان محمد ماهان
21 مرداد 92 12:09
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/
ღ مونا مامان امیرسام ღ
22 مرداد 92 3:16
ااااااااااای جان چه عکسهای خوجلی.مثل همیشه عااالی
بووووووووس برای راستین خاان


مرسی یه بوس هم برای امیرسام عزیزم
ترکان
23 مرداد 92 1:35
وااااااااای چه پسره نازی دارید ماشالا خدا حفظش کنهمن همه وبلاگتونو خوندم و لینکتون کردم


مرسی عزیزم لطف دارید بهت سرمیزنم
مامان نقطه
25 مرداد 92 18:54
خاله جون به روزیم
بهمون سر بزنید


زود میام خاله جون
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 مرداد 92 2:31
خیال نداری اپ کنی دوست جاان هاااااااااان
ما هی میام و دست خالی برمیگردیم


خیییییییییییییییییلی سرم شلوغ بود ولی خیلی زود میام ممنون که حالمون رو پرسیدی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
31 مرداد 92 4:53
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$

سلام نازنینم
با سه تا پست جدید اپم

پست ثابت و حتما مطالعه کنید
مخصوصا دوستایی که میخواستن تو قرار وبلگی ما رو همراهی کنن بخونن که میخوام برش دارم
پست تولود ایلیا و

رفتن عروسی


خیلی زود میام