راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

تولد 4 سالگی راستین عزیزم با تم میکی موس

1393/7/3 14:48
نویسنده : سارا
1,387 بازدید
اشتراک گذاری

تولد 4 سالگیت مبارک گل باغ زندگی.

همیشه با خودم فکر میکنم اگه تو رو نداشتیم زندگیمون چقدر سوت و کور و بی هدف بود. واقعا عشق به فرزند یه جورایی با عشق به همسر  و کلا جنس مخالف خیلی فرق میکنه و تا زمانی که مادر نشی نمیتونی درکش کنی. بهر حال تولد 4 سالگی شما هم برگزار شد با این تفاوت که خونواده ی بابایی بخاطر ماه مبارک رمضون نتونستند بیان و تفاوت دیگه ای که داشت این بود که شما باتمام وجودت این جشن رو درک کردی و حتی در تهیه ی تزیینات جشن به من کمک میکردی و این ها همه به من انرژی روز افزونی میداد. درضمن ببخشید که این پست رو دیر گذاشتم امیدوارم مامانی رو درک کنی که مطمئنم درکم میکنی.

برای تهیه ی تزیینات جشن تولد شما از یکماه قبلش شروع به خرید لوازم و انتخاب و طراحی تم تولد شما با عنوان تولد 4 سالگی راستین با تم میکی موس کردم تموم وقت فراغتم رو به این موضوع اختصاص دادم و با همکاری شما کارها خوب پیش رفت.

این ستون های بادکنکی رو با کمک خاله زری تهیه کردیم.

گیفت های تولدت که به هم درستشون کردیم.

اینا هم کادوهای شماست که برای پیدا کردن کاغذ کادوی میکی موسی کلی مغازه ها رو گشتم تا پیدا کردم.

نمیدونم چطور کادوی اصلیتو از بقیه  تشخیص دادی و خواستی که برات بازش کنم ولی برات توضیح دادم که نمیتونی تا شب بازش کنی و شما هم قبول کردی ولی بعد از حدودا یک ساعت صدای خنده ی خواهرم رو شنیدم که با ذوق از ما خواست که بریم سمت راستین دیدم که نتونستی تحمل کنی و آرروم و بیصدا چندتا از چسبهای کادو رو باز کرده بودی و مرتب به صندلیت چسبونده بودی بدون اینکه کادو پاره بشه از این کارت ذوق زده شدم و بغلت کردم و کلی بوسیدمت و قبونت رفتم و حسابی فشارت دادم با این کار منم تحمل نیاوردم و کادو رو برات باز کردم لحظه ی اول که کادو رو دیدی انقدر ذوق کردی که برق چشمات واقعا دیدنی بود.

پسندها (2)

نظرات (2)

زرين
5 مهر 93 14:58
اي به قربون اين پسر خوشگل برم كه اينقدر بزرگ شده. ماشاالله بهش بايد گفت. تولدت مباركككككك راستين گلي. خدا نکنه خاله گلم. آره دیگه آقایی شدم
زرين
5 مهر 93 15:05
آفرين به اين مامان هنرمند. قربونت برم خواهر عزیزم