راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

هفته سوم زمینی شدن راستین

1391/8/29 14:21
نویسنده : سارا
796 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من همیشه به حالت غنچه لبهاشو نگه میداشت.

راستین خیلی خوب می خوابه و تقریبا ساعت خوابش تنظیم شده،

niniweblog.com

پسر گلم خیلی آرومه و به اندازه کافی می خوابه، ولی هر 1الی 2 ساعت گرسنه میشه و موقع شیر خوردن من و راستین هر دو خیلی زیاد عرق می ریزیمniniweblog.com

وای خدای من این روزها عاشقتر از همیشه هستم و بیشتر مواقع راستین رو به سینه می فشارم و خدا رو برای داشتن این هدیه گرانبها و بسیار عزیز، شکر میکنم.

راستین به نور خیلی حساس بود و همیشه با دستهای کوچولو موچولوش، چشمهاشو می پوشوند.

راستین گله، تقریبا همیشه به این حالت می خوابید و دستهایش رو به صورت مشت شده بالا می گرفت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)