راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

هفت ماهگی گل ناز من

1391/8/29 14:24
نویسنده : سارا
1,534 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم سینه خیز رفتن و سینه خیز رفتن و....

وای خدای من شکرت راستین دیگه کاملا میتونه سینه خیز بره و انقدر سرعتش زیاده که مامانی حتی به گرد

پاشم نمیرسه. البته هرروز داره به سمت چهار دست و پا رفتن نزدیک میشه.

 

وقتی باهات بازی می کنم کمرتو بلند میکنی و با دستهات میخوای صورت و دوربینم رو بگیری. توی روروک می نشینی و دنبالم میای و بازهم میخوای من و دوربین رو باهم بگیری جیغ میزنی و یه جورایی حریف می طلبی.

 

وقتی اینجوری از سینه خیز رفتن خسته میشی دوست دارم بغلت کنم تا اینطوری مظلوم و خسته نبینمت ولی یه جایی خوندم که سینه خیز رفتن برای پیشرفت هوش ریاضی بچه مفیده.

به جارو برقی علاقه زیادی داری، موقع جارو کشیدن سینه خیز دنبال جارو میایی و توقع داری که جارو رو بگیری، هر طرف که جارو میره اون سمت می چرخی.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)