راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

هشت ماهگی آقا راستین

1391/8/29 14:25
نویسنده : سارا
835 بازدید
اشتراک گذاری

راستین به صدای سوت کفشهاش عکس العمل نشون میده و پاهاَشو زمین میزنه تا صدای اونها رو دربیاره و حسابی هم روی این کار تمرکز میکنه.

مامان قربون دندونهای خوشگلت بره که مثل صدفهای کوچولو توی دهانت چشمک میزنن، قیافت با این دندونها خیلی زیبا و دوست داشتنی شده.

با دندونهای خوشگلت مکعبهای پارچه ای رو می گیری و انگار با این کار خارش لثه هاتو تسکین میدی.

به سیم های تلفن علاقه شدیدی داری، سینه خیز دنبال اونها می گردی و پیداشون میکنی و اونها رو گاز میگیری و دور خودت می پیچونی.

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دیشب راستین یه کار خیلی جالب کرد، بابایی پای تلویزیون خوابش برده بود و راستین که اصولا دوست نداره کسی بخوابه با هزار زحمت خودش رو به سمت بابایی کشوند و بعد از تلاش زیاد که به بابایی رسید، شروع کرد به کشیدن موهای بابایی، وقتی دید عکس العمل نشون نمیده رفت سراغ اسباب بازیهاش و بعد از چند دقیقه دوباره برگشت سروقت بابایی عزیز و با کنترل تلویزیون که اونجا روی زمین بود (تقریبا) میزد توی سر ایشون و بالاخره به مقصودش رسید و بابایی بیدار شد و با راستین بازی کرد.نیشخند

 

راستین ارتباط بین ماشینهای کنترلی و دستگاه کنترل اونها رو میفهمه و این برای من خیلی جالب بود وقتی روی کنترل ها میزنه به ماشین نگاه میکنه و منتظر عکس العملی از ماشینه.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
1 آذر 91 14:32
وب عالی دارین خدا عزیزت را حفظ کند خانمی


مرسی عزیزم، وب شما رو دیدم خیلی خوب بود. اگه اجازه بدهید شما رو به دوستان وبم اضافه کنم
خاله مریم
21 آذر 91 19:39
جیگر خاله، عاشق این عکستم
زرین
23 آذر 91 11:41
ثبت خاطره: از خصوصیات بارزت خنده رو بودنت در هر شرایطی هست. شاید به ندرت بچه ای رو میشه دید که در همه حالت لبخند به رو لبش باشه و نگاهت به هر کسی که می افته اولین حرکتت لبخندت هست که به طرف مقابلت نشون میدی البته فکر کنم اینو از مامانت به ارث بردی