راستینراستین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

راستین عزیزترین پسر دنیا

یادگاری

1392/2/8 18:27
نویسنده : سارا
1,764 بازدید
اشتراک گذاری

این پست خاص مشخصا مخصوص پسر عزیزم می باشدقلب

سلام عزیزم قربون اون خنده های خوشگلت برم که هوش از سر همه میبره. اینجا یه عکس گذاشتم که لباس ٣-٤ سالگی مامانه و برام خیلی عزیزه چون برام نوستالژی داره و با نگاه کردن بهش من رو به سالهای دور میبره اون موقع ها که هیچ دغدغه ای نداشتم و بازی کردن مهم ترین کار زندگیم بود با خودم فکر میکنم چقدر زود بزرگ شدم و چقدر اون سالها، برای اینکه من رو جزو آدم بزرگ ها حساب کنن تلاش کرده بودم و حتی جنگیده بودم حالا می بینم چقدر به خودم سخت گرفته بودم امیدوارم تو برای بزرگ شدن انقدر عجله نداشته باشی.

حالا عکس یه سری از لباسهایی رو که نوروز ٩٢ برات خریدیم میذارم تا برای شما هم یادگاری بشه و وقتی که سالها بعد به این عکس ها نگاه میکنی خاطرات خوبی برات تداعی بشه

 

این عکس پیرهن مامانی

و این ها هم عکس لباسهای شما

 

حالا عکس تعدادی از عیدی هایی رو که گرفتی برات میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 23:12
وای چه لباسهای خوووجلی.مبارکت باشه.به سلامتی و شادی بپوشیشون گلم

عیدیهات هم خیلی قشنگ بودند مبارکت باشه

خوش به حالت که اینهمه عیدی گرفتی اقااا راستین




ممنون خاله جون لطف دارید

یه بوس گنده واسه امیرسام


زرين
9 اردیبهشت 92 9:33
يادش به خير. مامان از هر كدوممون يه يادگاري براي بزرگساليمون نگه داشته. كارنامه ها، لباسها، دفتر نقاشي، كاريكاتورهاي منصور، دفتر مشق، دفتر ديكته و ...
آفرين دختر خوب كه راه مامان جونو داري ادامه ميدي.
اي ساراي قهرمان راهت ادامه دارد!!


تکبیییییییییییییییر
شادي
9 اردیبهشت 92 10:50
به به چه لباساي خوشگلي. راستيني فكر كردي فقط تو لباساتو يادگاري نگه ميداري؟ نه عزيزم، مامان منم لباس از بچگيم نگه داشته

آره عزیزم میدونم مامان شما هم به این موارد توجه میکنه
زرين
9 اردیبهشت 92 14:19
زرین
9 اردیبهشت 92 20:13
الله اکبر، الله اکبر



هما
9 اردیبهشت 92 22:08
منم میخوامممممممممممممم



میخرم برات
مامان محمدرهام جون
29 اردیبهشت 92 11:43
چه کار جالبی،چه اسباب بازیها وعیدیهای خوشگلی ،میگم با پیشرفت تکنولوژی یادگاریهای ما برای کودکهامونم پیشرفته میشه هم تعدادش بیشتره وهم فضای کمی رو اشغال میکنه




آره عزیزم همینطوره که میگی


مامان زهرا
30 اردیبهشت 92 3:59
عزیزم ببخشید دیر جوابتو دادم



منو با نام شیرین تر از عسل لینک کن منم شما رو با نام وبلاگتون لینک کردم






با افتخار لینکتون کردم